Your girlfriend and her boyfriend

En av dina närmsta tjejkompisar skaffar pojkvän, vad gör du?
Slår ner killen, gul och blå och låter honom kräla tillbaka tills
han vågar sig tillbaka, då vet du att han är okej!
Lite egoistiskt av mig, självklart vill jag att mina väninnor skall
vara lyckliga, det prioriterar jag före allt. Men det är ju ändå så
att man måste boka tid med dom, jag vill att de alltid skall vara
tillgängliga även om de har partner. Men jag tycker det är så
kul om de skaffar pojkvänner, det blir liksom som en i familjen om
de beter sig så. För så är det, jag och mina vänner är som en
enda stor familj som skrattar, gråter, leker och gör allt tillsammans.

Skaffa kille Martina, men låt mig få ha mest tid och alla detaljer
når mig först, absolut alla. :D


Kommentarer
Postat av: martin

hah de klart jag lovar att du ska få veta allt först äslkling och om vi blir tillsammans ska ja inte vara med honom hela tiden de kan jag lova för ja älskar mina kompisar mest av allt:D

<3

2008-10-11 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0