Quantum of solace

Nu har jag bokat biljetter till den nya bondfilmen, det dåliga är
att det är 15 års gräns, så jag och mina bröder kommer inte
kunna se den men jag ska bara lämna fram biljetterna,
göra så att Hugo ser lite äldre sedan kan jag, Martina,
Abba och Hugo promenera in och se "mängd av tröst".
 

Det känns lite onödigt att vara i skolan, eftersom min

svenska lärare är sjuk och jag kommer att jobba hemma

efter lunch, själva kruxet är att jag har italienska sen på eftermiddagen,

men jag tänker inte skolka för jag råkar gilla italienska men jag

ska gå och fråga Åsa ifall jag kan få åka hem och göra

det hemma, för jag orkar faktsikt inte kolla på Boungiorno, molte!

Jag hade världens mardröm, att min farmor dog och jag
spärrade in mig på skolans toalett, sen vaknade jag av att
jag storgrät. Den var väldigt .. trovärdig. Tror jag ska åka och
hälsa på henne i helgen, checka läget lite.

Nu sitter jag på svenskan och lyssnar på Rooneys låt
Shakin con Martina, ska gå och äta nu så jag inte dör av
svält, men jag måste läsa ut kapitlet Lag och Rätt i samhällsboken.

Ciao ragazzi


Kommentarer
Postat av: elviran

Vad läskigt. Drömmar är ganska intressanta att fundera över, varför drömmer man om vissa saker som det där osv. Haha det läskigaste är typ när man ramlar på isen i drömmen eller något. Puss!

2008-10-16 @ 17:26:10
URL: http://elviirah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0