Oh my butt

Jag har världens träningsvärk i min rumpa, för jag sprang
och jag ska inte säga imorse för klockan var mer lunch än
frukost. Jag märker verkligen skillnaden på min kondition av
att inte springa på ett par månader, nu låter det som jag inte
har tränat alls men jag har ju tränat pass och på gymmet.
Dock i våras sprang jag mer eller mindre varje morgon och
ibland eftermiddagar efter skolan, precis som i somras. Men
sommaren vart springningen det som fick ta mest stryk, så
nu när jag sprang höll jag på att dö för jag orkade inte springa.

Jag skall byta ut några vanor nu, för mitt levnadsätt kanske inte
är det bästa. Att stressa, festa och hela fadderittan är nog inte
så bra för min så jäkla snygga kropp. För jag tänker inte vara
tant när jag blir äldre. Peter (mammas bästaväns man), hans
mamma är 70 något, hon såg ut att vara något mellan 40 och
50. Skojar inte, så om jag ser ut som henne om 40 år är jag mer
än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0