Mud mask makes my brother goes blue

Skolan gick ovanligt fort, förmodligen för att jag inte hade
någon svenska eller historia. Simningen gjorde att mitt
öra började värka, italienskan gjorde mig för vimsig och
skrattfull men skollunchen gjorde mig pigg trots att det var
flensost - haha. Sedan vart jag ännu piggare av att möta Åse,
jag vart helt loco glad, men sedan ville Alicia veta av ett äventyr
jag varit med om som får mig att rysa av!

Staden: Martina och jag lämnade mina pengar till min frisör,
yes jag har klippt mig och det är galet kort! Jag drar händerna
igenom håret, helt plötsligt slutar det och där står jag chockad.
Sedan gick på den gyllende måsen, där vi fick i oss milkshake fast
plötsligt går han förbi - Kristoffer och mitt sms till honom får
mig att skratta högt. Han och Christian får mig helt waco, för det
första skriver Christian för vuxet så att man får tänka till innan man
svarar med tonårsspråk. Kristoffer fjantar, retas och beter sig som
en storebror man önskar man aldrig haft, fast de är ju för härliga.
Kristoffer bjöd på mycket, så mycket att jag och Martina satt och
viskade hela vägen hem till mig med skrattet bubblande i magen.

Nu har jag tränat, varit på restaurang Imperiet på Söder där jag åt
svampcanelloni (jättejättejättegott) därefter för att åka hem och
peela mig lillebror Abbas ansikte, så nu är pojken blå och
ser väldans söt ut ^^. Hade jag fått tagit bild skulle jag gärna ha
bjudit på den men jag är väldigt snäll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0