I am going

Klockan09.05 vaknade jag på golvet i Carolines rum, dock
på en madrass och inte på själva parketten. Sedan gjorde
jag i ordning rummet och mig själv. Sedan satte jag mig och
kollade på One Tree Hill, nu ligger jag på säsong sex - alltså
ungefär 9 avsnitt före Sverige, är inte det lite irriterande att 
Sverige ligger så mycket efter, det är ju inte så att vi är ett U-land
därför blir jag väldigt irriterad på Sverige och de som bestämmer
om hur pass mycket efter vi ligger i underhållningsfacket, eller
vad jag nu ska sätta oss någonstans. I alla fall,

efter ungefär 40 min vaknar hennes föräldrar och 
sedan äter vi frukost, utan Carro för hon är ju som sagt
på sitt jobb, aktiva människa som hon är. 
Efter ett tag socialt umgänge drar jag mig upp till rummet för
att fortsätta kolla på OTH, men nu har hela avsnittet hackat 
upp sig och kan inte ladda mer. väldigt frustrerande. 
Caroline slutar sitt jobb om tio minuter, då ska hon komma hit.
Jag funderar på att baka kladdkaka, men då måste jag
ha Martina den lilla filuren här men hon är och träffar en
vän från Göteborg, but I am happy still..

Ska mysa med min syster ikäll, pumpa ut lite information
om Micke, en kille hon är tillsammans med. Jag tycker
det är härligt att se min syster kär igen, nu vet jag att
man kan vara singel ett tag sedan hitta någon, så jag med
mina fem månader och ett år, I will survive.
Vad ska ni göra ikväll?

Grattis Carole, på 46 års dagen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har borjat blogga igen, de var jatte lange sedan jag laste din blogg. Jag trodde den hade uphort att existera men dar ser man. <33

2008-10-12 @ 21:15:00
URL: http://mischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0