A liar?

Idag fick jag reda på en chockerande sak, eller mera av nyss.
En kille som jag har pratat med .. ganska mycket från Göteborg,
okej hela berättelsen är att vi vart konstigt nog nära, vi
verkligen pratade om allt. Det vart som om han var min pojkvän
som precis hade flyttat till Göteborg, sedan kändes det som
jag var otrogen om jag var med någon annan kille här hemma.
Gud. Nu har vi inte pratat på ett tag, men så går han och skaffar
tjej samtdigt som vi typ flörtar eller vad vi nu gör. Men nu har de
gjort slut, för hon var tydligen inte så självständig.
I am panicall, seriously.
Vad är det för tjej egentligen som inte kan ha egen vilja?!
Tjejer, nu fårni faktsikt stå för er själva. Ni kan vara med
era brudar en hel helg och ägna dig åt er, skvaller och sådant.
Sådant är galet kul, det ska jag göra ikväll.

Mysa med Elvira och Caroline, med träning och mat. You?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0